مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-19سياسي

مقاومت مردم غزه عین اطاعت از دستورات الهی است


آنچه امروز مردم غزه و فلسطین می کنند، عین اطاعت از دستورات الهی است، یعنی مقاومت در برابر گروه باطل و ظالمانی که دشمن خدا و بشریت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در ویژه برنامه ای که با حضور همکاران و بسیجیان اداره کل اوقاف قم و در راستای حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیست های اشغال گر، در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان قم برگزار شد، اظهار کرد: به استناد آیات و روایات، اگر انسان ها مواضع خود را در قبال رویدادها و حوادث تاریخ مشخص کنند، در اجر و ثواب یا عذاب و عقاب مسببان آن حادثه هم شریک می شوند.

وی افزود: همین حضور مردمی در مراسم اعلام برائت از ظالمان و حمایت از مظلومان، اعلام موضع محسوب شده و نشان دهنده دغدغه های شرکت کنندگان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برخی می پرسند اگر مردم فلسطین بر حق هستند چرا خداوند به آنها کمک نمی کند که از این وضعیت خارج شوند خاطرنشان کرد: در آیه 40 سوره مبارکه حج می خوانیم که الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم غزه عین اطاعت از دستورات الهی است

مقاومت مردم غزه عین اطاعت از دستورات الهی است