مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-30سياسي

زبانی که به مقدسات شیعه و سنی توهین کند، زبان دشمن است


امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: هر شخصی اعم از شیعه و سنی اگر به مقدسات توهین کرده و سبب اختلاف افکنی بین مسلمانان شود، - ایسنا/گلستان امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: هر شخصی اعم از شیعه و سنی اگر به مقدسات توهین کرده و سبب اختلاف افکنی بین مسلمانان شود، خائن و عامل دشمنان است.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: دشمنان اسلام در بسیاری از کشورهای دنیا با اسلحه و مال مسلمانان به جان و مال و ناموس آن ها بی حرمتی می کنند.

در یک چنین شرایطی حضرت امام خمینی (ره) با تیزبینی هفته وحدت را نامگذاری کرد تا بین مسلمانان وحدت و همدلی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای استعمارگر نظیر آمریکا و انگلیس با توطئه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی اسلحه و مهمات خود را به فروش رسانده و بر این کشورها حکومت کرده و آنها را چپاول می کنند، گفت: با تدبیر رهبر کبیر انقلاب نقشه های شوم استعمارگران در کشور ما نقشه برآب شد.

امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: هر شخصی چه شیعه و چه سنی اگر به مقدسات توهین کرده و سبب اختلاف افکنی بین مسلمانان شود، همانند دو لبه قیچی آمریکا و انگلیس در حال خیانت کردن به مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبانی که به مقدسات شیعه و سنی توهین کند، زبان دشمن است

زبانی که به مقدسات شیعه و سنی توهین کند، زبان دشمن است