مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-22اجتماعي

حاج قاسم الگویی برای جامعه دانشگاهی است


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: الگوی بزرگی همچون حاج قاسم داریم که باید او را بیشتر به نسل جوان و داشگاهی بشناسانیم تا برای آنها الگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، اصغر امشب در آیین تجلیل و تکریم از برگزیدگان کنکور شهرستان بافت اظهار داشت: الگوی بزرگی همچون حاج قاسم داریم، او بر استکبار پیروز شد و داعش را مغلوب کرد، لذا باید حاج قاسم را بیشتر به نسل جوان و داشگاهی بشناسانیم تا برای آنها الگو باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان عنوان کرد: برخی در تلاش هستند صفحه سیاه پهلوی را سفید نشان دهند که در بی کفایتی او همین بس که خاک ایران را از دست داد.

وی پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی را چشمگیر و بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: دستاورد های و پیشرفت های نظام نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست، امروز هم مشکلاتی داریم که همه باید در کنار هم آنها را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید متخصص تهذیب شده تربیت کند، گفت: تعهد را دانشجویان و دانش آموزان مشق کنیم تا تحصیل کردگان آینده متخصصانی مفید برای کشور باشند.

محمد محمد زاده امام جمعه شهرستان بافت نیز در این آیین، به جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار داشت: قدردان نعمت های خداوند باشید و خدا را فراموش نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم الگویی برای جامعه دانشگاهی است

حاج قاسم الگویی برای جامعه دانشگاهی است