مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-04سياسي

آزادی 40 زندانی در قزوین به مناسبت میلاد پیامبر خوبی ها


رییس کل دادگستری استان قزوین از آزادی 40 زندانی در استان قزوین به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق (ع) خبر داد.

- ایسنا/قزوین رییس کل دادگستری استان قزوین از آزادی 40 زندانی در استان قزوین به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق (ع) خبر داد.

علی شعبانی در مراسم آزادی تعدادی از مددجویان زندان مرکزی قزوین که با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی در حسینیه قمربنی هاشم این زندان برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر با توجه به سیاست های قوه قضاییه در خصوص کاهش جمعیت زندان ها تلاش های خوبی برای آزادی محکومین و زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از سوی قضات و همراهی دستگاه های حمایتی، ستاد دیه و خیّرین صورت گرفته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی ادامه داد: به همین منظور با تلاش مجموعه قضایی استان و همزمان با فرا رسیدن ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع) 40 نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین به آغوش خانواده برگشتند.

شعبانی در پایان خطرنشان کرد: 24 نفر از محکومین مشمول مرخصی منجر به آزادی شده و 16 مددجو جرایم غیرعمد نیز با مشارکت اداره کل اقاف و امور خیریه، ستاد دیه و سازمان بهزیستی آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 40 زندانی در قزوین به مناسبت میلاد پیامبر خوبی ها

آزادی 40 زندانی در قزوین به مناسبت میلاد پیامبر خوبی ها