مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-06پزشكي

عدم تمایل بخش خصوصی در احداث تخت های بیمارستانی کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در مراسم افتتاح بیمارستان کودکان حکیم در جنوب غرب تهران، گفت: کودکی که درمان می شود، - وزیر بهداشت، از عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث تخت های بیمارستانی بخش کودکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در مراسم افتتاح بیمارستان کودکان حکیم در جنوب غرب تهران، گفت: کودکی که درمان می شود، بیش از 60 تا 70 سال زندگی می کند و رسیدگی نادرست کودک بیمار ممکن است آسیبی ماندگار به جا بگذارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه یک سوم جمعیت ایران را کودکان تشکیل می دهند، بر ضرورت ایجاد مراکز درمانی بیشتر برای کودکان در کشور تأکید و تصریح کرد: باید به افرادی که در این رشته فعالیت دارند، بیشتر توجه شود.

عین اللهی گفت: از 15 هزار و 344 تخت کودکان، 11 هزار و 764 تخت دانشگاهی است و بخش خصوصی چندان در بخش کودکان وارد نشده است از این رو ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بخش ضروری است.

وزیر بهداشت افزود: علاوه بر تخت های عمومی کودکان، هزار و 52 تخت پی آی سی یو و مراقبت ویژه کودکان و 4 هزار و 25 تخت ان آی سی یو نوزادان داریم.

عین اللهی با اشاره به اینکه هدف ایجاد نظام پیشرفته سلامت است، گفت: باید نظام سلامت را در تمدن نوین اسلامی به جایگاه سزاوار خود برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمایل بخش خصوصی در احداث تخت های بیمارستانی کودکان

عدم تمایل بخش خصوصی در احداث تخت های بیمارستانی کودکان