مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-14ورزشي

هنر خطاطی از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است


«محمود حرازی یزدی» استاد برجسته هنر خطاطی و خوشنویسی استان یزد که در کنار افتخاراتش از سال 1375 افتخار خادم بین الملل قرآن کریم را دارد، معتقد است که هنر خوشنویسی در کشور با وجود بزرگانی همچون «غلامحسین امیرخانی» و «محمود رهبران» و دیگر بزرگان این حوزه وضعیت خوبی دارد.

- ایسنا/یزد محمود حرازی یزدی استاد برجسته هنر خطاطی و خوشنویسی استان یزد که در کنار افتخاراتش از سال 1375 افتخار خادم بین الملل قرآن کریم را دارد، معتقد است که هنر خوشنویسی در کشور با وجود بزرگانی همچون غلامحسین امیرخانی و محمود رهبران و دیگر بزرگان این حوزه وضعیت خوبی دارد.

محمود حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی در گفت وگو با ایسنا، در مورد روی آوردنش به این هنر، اظهار کرد: سال 1316 در شهر یزد دیده به جهان گشودم و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را نیز در همین شهر سپری کردم.

وی ادامه داد: استعداد هنر خوشنویسی من را اولین بار معلم کلاس اول ابتدایی ام که آقای بیانی نام داشت، کشف و با تشویق هایش مداومش من را مصمم به تلاش در این حوزه کرد و در واقع شروع قصه ی خوشنویسی محمود حرازی از آن زمان کلید خورد.

استاد حرازی گفت: به دنبال تمجید و تشویق معلمم، از آن پس به محض فراغت یافتن از درس و مدرسه، سعی بر نوشتن می کردم و حتی در زنگ های ورزش نیز به دنبال پاره سنگی می گشتم تا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر خطاطی از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است

هنر خطاطی از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است