مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-27اقتصادي

70 دیوار و استخر غیرمجاز در طرقبه شاندیز تخریب شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طرقبه شاندیز از تخریب 70 مورد دیوار و چندین باب استخر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طرقبه شاندیز از تخریب 70 مورد دیوار و چندین باب استخر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم رحمانی چهارشنبه 5 مهرماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی اقدام به تخریب 65 مورد دیوار و 5 باب استخر ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی سوران شهرستان طرقبه شاندیز شد.

وی در همین خصوص اظهار کرد: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی 65 مورد دیوارکشی 5 باب استخر با حمایت همه جانبه دادستانی و حضور مؤثر نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی در اراضی سوران شهرستان طرقبه شاندیز اقدام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طرقبه شاندیز با بیان اینکه با این اقدام 45 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد، بر حفاظت از اراضی کشاورزی تأکید کرد و گفت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز به صورت شبانه روزی محدوده های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 دیوار و استخر غیرمجاز در طرقبه شاندیز تخریب شد

70 دیوار و استخر غیرمجاز در طرقبه شاندیز تخریب شد