مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-09اقتصادي

طرح ملی توسعه محلات کم برخوردار در کردستان اجرا می شود


مدیرکل بهزیستی استان کردستان از اجرای طرح ملی توسعه 100 محله کم برخوردار کشور در استان خبر داد و گفت: این طرح در شش محله استان کردستان اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بهزیستی استان کردستان از اجرای طرح ملی توسعه 100 محله کم برخوردار کشور در استان خبر داد و گفت: این طرح در شش محله استان کردستان اجرا می شود.

حسین رسولی، امروز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی برای طرح ملی 100 محله کم برخوردار کشور در کردستان، با اشاره به اجرای این طرح ملی اظهار کرد: این طرح در شش محله کم برخوردار استان کردستان برگزار می شود.

وی افزود: محلات اجرای این طرح شامل نایسر و فرجه در سنندج، سرشیو مریوان، گلچید، کوماسی دهگلان و بلبان آباد است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: بر این اساس یک نشست در بهزیستی با حضور مسئولان مؤسسات خیریه، برخی بانک ها، دستگاه های ذیربط و بخش های دولتی و غیردولتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اعلام آمادگی خوب گروه های شرکت کننده برای کمک به ارائه خدمات در محلات کم برخوردار انجام گرفته و برخی بنیادهای خیریه کارهای متعدد و متنوعی همچون تعمیر اساسی مسکن مددجویان، اشتغال خانگی و .

را بر عهده گرفته اند.

رسولی با تأکید بر محله محوری این طرح خاطرنشان کرد: در این طرح گفت وگو و درد دل صمیمانه با مددجویان و معلولان انجام می شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی توسعه محلات کم برخوردار در کردستان اجرا می شود

طرح ملی توسعه محلات کم برخوردار در کردستان اجرا می شود