مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-08سياسي

تحول ترانزیتی با روسیه در طی 2 سال گذشته/ اعداد تناژ عبوری از ایران باید بالا برود


یک کارشناس حوزه حمل ونقل با بیان اینکه در دو سال گذشته، در بحث ارتباطات ترانزیتی با روسیه شاهد یک تحول بودیم، گفت: زمانی تحول در بخش ترانزیت را شاهد خواهیم بود که اعداد تناژ عبوری از ایران خیلی بالا برود.

- در پی آغاز ترانزیت کالای روسیه به عربستان از کریدور ایران عنوان شد تحول ترانزیتی با روسیه در طی 2 سال گذشته/ اعداد تناژ عبوری از ایران باید بالا برود یک کارشناس حوزه حمل ونقل با بیان اینکه در دو سال گذشته، در بحث ارتباطات ترانزیتی با روسیه شاهد یک تحول بودیم، گفت: زمانی تحول در بخش ترانزیت را شاهد خواهیم بود که اعداد تناژ عبوری از ایران خیلی بالا برود.

علی ضیایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بحث ارتباط با کشورهای همسایه اهمیت زیادی دارد، گفت: در موضوع ترانزیت هم بحث ارتباطات بین الدولی بستری است که دولت ها فراهم می کنند، اما بخش خصوصی باید در این بسترها نقش بازی کند و اینطور نیست که دولت ها فقط تعیین کننده باشند.

وی با اشاره به اینکه تاثیر دولت ها هم بر این موضوع متفاوت است، گفت: در کشورهای مختلف بسته به اینکه دولت تا چه اندازه به بخش خصوصی اعمال حاکمیت داشته باشد، تاثیر آنها نیز متفاوت می شود.

از طرفی هم عوامل خارجی مانند تحریم ها وجود دارد که تاثیر این پارامترهای خارجی هم روی شرکت های خصوصی مختلف است، اینکه تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول ترانزیتی با روسیه در طی 2 سال گذشته/ اعداد تناژ عبوری از ایران باید بالا برود

تحول ترانزیتی با روسیه در طی 2 سال گذشته/ اعداد تناژ عبوری از ایران باید بالا برود