مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-22اقتصادي

آخرین وضعیت رفع تنش آبی در باغملک و مناطق اطراف


مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان اقدامات انجام شده در راستای رفع تنش آبی در شهرستان باغملک و شهرها و روستاهای اطراف این شهرستان را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان اقدامات انجام شده در راستای رفع تنش آبی در شهرستان باغملک و شهرها و روستاهای اطراف این شهرستان را تشریح کرد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با تشریح اقدامات انجام شده در راستای رفع تنش آبی در شهرستان باغملک و شهرها و روستاهای اطراف آن اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم و از سال 1400 بیش از 250 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان های باغملک و صیدون، قلعه تل، میداود و روستاهای اطراف وارد مرحله بهره برداری شده است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در این شهرستان از تعداد 234 روستای تحت پوشش، تعداد 73 روستا دارای تنش آبی، به مرحله پایداری آب رسیدند و دیگر پروژه های آبرسانی نیز در حال اجرا هستند تا آب دیگر روستاها نیز پایدار شود.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آبرسانی به 50 روستای دیگر در باغملک با اعتبار 120 میلیارد تومان توسط شرکت آبفا خوزستان در حال اجرا است.

کرمی نژاد عنوان کرد: احداث مخازن دوقلو به ظرفیت 2000 متر مکعب در شهر میداود به ارزش حدود 10 میلیارد تومان، آبرسانی به روستاهای شان بچه، پتک، دم اشکفت، امامزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رفع تنش آبی در باغملک و مناطق اطراف

آخرین وضعیت رفع تنش آبی در باغملک و مناطق اطراف