مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-28اجتماعي

چرا پای موزیک دافی به مدرسه باز شد؟!


این روزها ویدیویی از جشن آغاز تحصیلی 1402 مدرسه غیرانتفاعی در کرمان با چاشنی موزیک دافی دست به دست می چرخد که در آن بچه ها و کادر مدرسه و حتی اولیا با این آهنگ هم خوانی می کنند.

- گروه زندگی؛ زینب نادعلی: آهنگ مبتذل دافی که چندی پیش در خبرگزاری فارس از آن پرده برداشته شد و معلوم شد این کلمات مبتذل و این آهنگ سخیف نه از آن ور آب و خواننده های زیرزمینی به دست نوجوان هایمان رسیده بلکه به سفارش یک برند آرایشی در داخل کشور تهیه و توزیع شده، حالا پایش به امن ترین محیط آموزشی بچه هایمان  یعنی مدرسه رسیده.

این روزها ویدیویی از جشن آغاز تحصیل 1402 در مدرسه ای غیرانتقاعی در کرمان با چاشنی موزیک دافی دست به دست می چرخد.

ویدیویی که در آن بچه ها و کادر مدرسه و حتی اولیا با این آهنگ هم خوانی می کنند و با وجود کلمات و محتوای نامناسبش آن را بهتر از خواننده اش حفظ هستند.

جنجالی که دوباره آهنگ مبتذل دافی به پا کرده و نگرانی از سلامت روانی دانش آموزانی که  در معرض چنین محتوایی هستند گفت وگوی ما را با زهرا گیوی کارشناس نوجوان و مشاور رقم زده است.

چرا دافی بین  برخی بچه ها محبوب شد؟! آهنگ مبتذل دافی با اینکه به ظاهر مناسب کودک ونسل نوجوان ما نیست اما گویا با هیجان و ریتمی که دارد این دو گروه را هدف قرار گرفته و بیشترین آسیب را به آنها وارد کرده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پای موزیک دافی به مدرسه باز شد؟!

چرا پای موزیک دافی به مدرسه باز شد؟!