مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-24سياسي

بیش از هزار دست جهیزیه در اختیار زوج های جوان بوشهری قرار می گیرد


فرمانده سپاه استان بوشهر از تأمین یک هزار و 668 جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان توسط سپاه خبر داد و گفت: همزمان با هفته وحدت این جهیزیه ها به ارزش 166 میلیارد تومان در اختیار زوج های جوان استان بوشهر قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس در 4 جبهه دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی نقش ویژه داشت و در عملیات های مختلف 8 سال دفاع مقدس حماسه جاودان آفرید.

وی با بیان اینکه معرفی حماسه آفرینی و جانفشانی رزمندگان به نسل ها و آیندگان یک ضرورت است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و تروریست ها انواع توطئه و دسیسه ها را علیه ملت ایران به کار گرفتند که یکی از آنها تحمیل جنگ 8 ساله است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با تجلیل از حماسه رزمندگان استان بوشهر در عرصه 8 سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: به اندازه روزهای جنگ تحمیلی، استان بوشهر از جمله جزیره خارگ بمباران شد و مردم این استان در همه سطوح جانانه از میهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار دست جهیزیه در اختیار زوج های جوان بوشهری قرار می گیرد

بیش از هزار دست جهیزیه در اختیار زوج های جوان بوشهری قرار می گیرد