مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-17بين الملل

پول های آزاد شده زیر کلید بانک مرکزی است


این پول ها با موفقیت از یون به یورو تبدیل شد و در حساب های بانک های ایرانی در قطر منتقل شد؛ این اقدامات به تأیید بانک مرکزی ایران رسید و پول ها زیر کلید بانک مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی ضمن تسلیت حادثه زلزله در افغانستان اظهار داشت: 23 تیم امدادی از سوی ایران برای کمک به زلزله زدگان اعزام شده و 450 تن کمک به این مناطق ارسال شده است.

  وی با اشاره به تحولات فلسطین افزود: در ایام حمله غیرانسانی و وحشیانه رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی به غزه هستیم و تاریخ درباره وحشی گری این رژیم غاصب و سکوت و بعضا همراهی برخی سردمداران مدعی دفاع از حقوق بشر و ایجاد صلح در جهان قضاوت خواهد کرد و این دولت ها به نوعی همراه رژیم صهیونسیتی در این جنایات هستند.

همچنین کلکسیونی از جنایات جنگی در این روزها رخ می دهد و بعضا به ذهن نمی رسید اشخاصی در این دنیای مدرن باشند که آب، برق و غذا را روی 2 میلیون شهروند قطع کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: تصور نمی شد یک رژیمی بمب های فسفری را روی بیمارستان ها بریزد و متاسفانه جهان نه تنها شاهد این درنده خویی هاست بلکه سکوت هم می کند و پایه های نهادهای بین المللی را سست می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول های آزاد شده زیر کلید بانک مرکزی است

پول های آزاد شده زیر کلید بانک مرکزی است