مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-14حوادث

حکم قصاص در ملأعام برای قاتل شهید حمیدرضا الداغی


دیوان عالی کشور حکم قصاص در ملأ عام برای قاتل شهید غیرت را در حالی تایید کرد که وی به جرم ارتکاب یک قتل دیگر به قصاص نفس و چاقوکشی در یک پرونده نزاع وحشتناک دیگر نیز به پرداخت دیه محکوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، ساعت 22 دوازدهم آذر سال 1400، در حالی که قطرات باران آسفالت خیابان های سبزوار را شست وشو می داد ناگهان یک تماس تلفنی حیرت آور تیغه های چاقو را از غلاف ها بیرون کشید و قرار دعوا بین چند جوان و نوجوان گذاشته شد.

برخی از اوباش و گردنکشان محلی که آثار خالکوبی های متعدد نیز بر اندامشان خودنمایی می کرد به طرف خیابان جهاد به راه افتادند.

طولی نکشید که گروهی سوار بر 2 دستگاه موتورسیکلت با سلاح های عریان و چماق به محل قرار دعوا رسیدند و لحظاتی بعد نیز 2 جوان سوار بر خودروی پژو 405 در محل مذکور توقف کردند.

در این هنگام بود که 2 تن از موتورسواران با بیل و چماق به طرف خودرو هجوم بردند و شیشه های آن را در حالی شکستند که پژوسواران به طرف منزل برخی از بستگان خود فرار کردند و آنان را به کمک طلبیدند.

با ورود تعداد دیگری از اطرافیان پژوسواران به درگیری وحشتناک، فریاد های دلخراش و ترسناک آسمان بارانی سبزوار را تکان داد و تیغه های چاقو در تاریکی شب درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قصاص در ملأعام برای قاتل شهید حمیدرضا الداغی

حکم قصاص در ملأعام برای قاتل شهید حمیدرضا الداغی