مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-18سياسي

خروش مردم انقلابی قائمشهر جهت محکومیت جنایت اسراییل


مردم انقلابی قائمشهر همصدا با مسلمانان جهان با تجمع و راهپیمایی، جنایات رژیم صهیونیستی را در بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشتن هزاران فلسطینی محکوم کردند.

- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان در خروش مردم انقلابی قائمشهر که به جهت محکومیت جنایت اسراییل در روز چهارشنبه 26 مهرماه در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد با اشاره به جنایات اسراییل اظهار کرد: ممکن است خناسان بخواهند تحلیل کنند که چرا اهالی غزه حمله کردند و باید گفت؛ جوانان غیور برای باز پس گرفتن قدس سینه به سینه جلو رفتند اما به هیچ خانه ای آسیب نرساندند.

آیت الله علی معلمی افزود: هرچند شکست صهیونیست ها قابل جبران نیست، اما در جبران آن شکست وحشیانه با هواپیمایی که آمریکا در اختیارشان گذاشت چند هزار بمب روی سر مردم غزه ریختند.

امام جمعه قائمشهر خاطرنشان کرد: اسراییلی ها، بیمارستان غزه را شب گذشته بمباران کردند این آیا جنگ است؟ چه کسی اجازه می دهد که بیمارستان را با آن همه کودک و زن بمباران کنند.

آیت الله معلمی ادامه داد: حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین واجب است زیرا آنها از قرآن اطاعت کردند.

وی با تاکید براینکه ایمان به خدا وجه مشترک همه اقوام مسلمین است، گفت: ولی اسراییل دست نشانده بمباران می کند و زن و کودک می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم انقلابی قائمشهر جهت محکومیت جنایت اسراییل

خروش مردم انقلابی قائمشهر جهت محکومیت جنایت اسراییل