مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-22سياسي

جمهوری خواهان کنگره از بایدن خواستند دیوار مرزی را گسترش دهد


گروهی از جمهوری خواهان سنا در نامه ای از رییس جمهور آمریکا خواسته اند تا دیوار مرزی در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک را به منظور مقابله با مهاجرت های غیرقانونی گسترش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند نماینده جمهوری خواه مجلس سنا از جو بایدن خواسته اند تا هر چه سریع تر ساخت دیوار مرزی میان ایالات متحده و مکزیک را پیش ببرد.

  این درخواست از سوی نمایندگان جمهوری خواه تنها چند هفته پس از آن مطرح می شود که دولت بایدن اعلام کرد قصد دارد دیوار مرزی ساخته شده از دوران ترامپ را برای اصلاح سیاست های مهاجرتی تکمیل کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل ، این نمایندگان جمهوری خواه به رهبری سناتور مارکو روبیو سناتور ایالت فلوریدا در نامه ای که به بایدن ارسال کرده اند از وی خواسته اند تا درخواست کمک های مالی تکمیلی را که در ماه اوت به کنگره ارسال کرده بود برای گنجاندن منابع بیشتر جهت ساخت و ساز دیوار مرزی مجددا ارسال کند.

  این نمایندگان در این نامه نوشتند: تصمیم دولت شما برای ادامه ساخت و ساز دیوار مرزی پیشنهاد شده از دوران دونالد ترامپ گامی مهم در مباررزه با نرخ بالای ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکاست .

این 13 نماینده جمهوری خواه در این نامه از بایدن خواسته اند تا اقدامات بیشتری برای مقابله با ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری خواهان کنگره از بایدن خواستند دیوار مرزی را گسترش دهد

جمهوری خواهان کنگره از بایدن خواستند دیوار مرزی را گسترش دهد