مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-02اجتماعي

اولین رگبار پاییزی کرمانشاه را دربرگرفت


سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود امواج ناپایدار به جو استان خبر داد و گفت: این امواج تا روز پنجشنبه(13 مهر) کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می دهد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود امواج ناپایدار به جو استان خبر داد و گفت: این امواج تا روز پنجشنبه(13 مهر) کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می دهد.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذر متناوب امواجی کم دامنه از جو استان از امروز (10 مهر) تا روز پنجشنبه، افزود: فعالیت این امواج باعث رگبار موقت باران، وزش باد و افت دما خواهد شد.

وی ادامه داد: احتمال بارش ناشی از این امواج به صورت رگبارهای موقت در نواحی شمالی استان خصوصا منطقه اورامانات بیشتر بوده و ممکن است در این منطقه بین هشت تا 10 میلی متر بارش هم داشتیم.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه احتمال بروز رگبار موقت برای شهر کرمانشاه نیز وجود دارد، یادآور شد: احتمال وقوع بارش ها در روز چهارشنبه(12 مهر) بیشتر است.

زورآوند احتمال وقوع بارش موثر پاییزه را در این موج ناپایدار بعید دانست و اظهار کرد: بارش موثر زمانی رخ می دهد که نه تنها میزان بارندگی کافی باشد، بلکه پس از آن نیز بارش مجدد داشته باشیم که این موج چنین شرایطی را ندارد، زیرا نه تنها بارش آن چندان قابل توجه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رگبار پاییزی کرمانشاه را دربرگرفت

اولین رگبار پاییزی کرمانشاه را دربرگرفت