مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-27اقتصادي

ظرفیتی که اقامتگاه های بومگردی در استان فارس ایجاد می کنند


یکی از ساده ترین راه های ایجاد اشتغال و انتقال فرهنگ و زیبایی اقوام ایرانی حمایت از اقامتگاه های بومگردی است و قطعاً با ایجاد این مراکز می توان شاهد حضور گردشگران بیشماری به مناطق مختلف کشور بود و همچنین باعث کمک به رونق اقتصادی در مناطق روستایی و شهری خواهد شد.

- ایسنا/فارس یکی از ساده ترین راه های ایجاد اشتغال و انتقال فرهنگ و زیبایی اقوام ایرانی حمایت از اقامتگاه های بومگردی است و قطعاً با ایجاد این مراکز می توان شاهد حضور گردشگران بیشماری به مناطق مختلف کشور بود و همچنین باعث کمک به رونق اقتصادی در مناطق روستایی و شهری خواهد شد.

اقامتگاه های بوم گردی به خانه های قدیمی و بازسازی شده گفته می شود و گردشگران علاوه بر تجربه اقامت در روستاها و مناطق دیدنی استان فارس، با توجه به کم هزینه بودن این نوع اقامتگاه ها نسبت به هتل ها رغبت بیشتری برای استفاده از اماکن پیدا می کنند.

با توجه به اینکه امروز، 5 مهرماه مصادف با روز جهانی گردشگری و جهانگردی است، خبرنگار ایسنا به سراغ سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس رفته است تا اطلاعات بیشتری درباره عملکرد اقامتگاه های بومگردی استان فارس به اطلاع مخاطبان ایسنا برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیتی که اقامتگاه های بومگردی در استان فارس ایجاد می کنند

ظرفیتی که اقامتگاه های بومگردی در استان فارس ایجاد می کنند