مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-30بين الملل

کشف اجساد 64 قربانی دیگر در سیل لیبی


سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی و پشتیبانی دولت لیبی در گزارشی اعلام کرد که طی دو روز گذشته، اجساد 64 قربانی دیگر سیل در این کشور یافت شده و عملیات جست وجوی مفقودین در دریا و کمک رسانی پزشکی به آسیب دیدگان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز فوریت های پزشکی و پشتیبانی دولت وحدت ملی لیبی شب گذشته، جمعه 29سپتامبر از کشف 64 جسد دیگر از قربانیان سیل ویرانگر این کشور، در مدت 48 ساعت گذشته خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی ، محمد کبلان ، سخنگوی مرکز پشتیبانی و فوریت های پزشکی لیبی در دو بیانیه جداگانه این خبر را اعلام کرده است.

او با انتشار مطلبی در حساب رسمی فیس بوک این مرکز گزارش داد: روز جمعه، ما توانستیم 28 جسد دیگر را پیدا کنیم و بر دفن 7 جسد هم نظارت کردیم .

طبق آمار سخنگوی مرکز پشتیبانی و فوریت های پزشکی لیبی، این نهاد توانسته به 371 نفر در مناطق آسیب دیده خدمات بهداشتی و مراقبت های پزشکی ارائه دهد.

پایگاه رسمی حکومتنا روز جمعه به نقل از کبلان و درباره آمار اجساد یافت شده در عملیات جست وجوی روز پنج شنبه نوشت: مرکز فوریت های پزشکی و پشتیبانی توانست 36 جسد را پیدا کند، بر دفن 18 جسد نظارت داشته و برای حدود 343 نفر مراقبت های بهداشتی ارائه کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اجساد 64 قربانی دیگر در سیل لیبی

کشف اجساد 64 قربانی دیگر در سیل لیبی