مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-13اقتصادي

سالن 6 هزار نفره شهید قاسم سلیمانی شیراز قبل از اتمام افتتاح شده است


وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از سالن سرپوشیده 6 هزار نفره شهید سلیمانی شیراز با اشاره به اینکه این سالن یکی از بزرگترین طرح های ورزشی استان فارس می باشد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از سالن سرپوشیده 6 هزار نفره شهید سلیمانی شیراز با اشاره به اینکه این سالن یکی از بزرگترین طرح های ورزشی استان فارس می باشد گفت:این ورزشگاه بدون تکمیل شدن و داشتن امکاناتی مانند آب و برق افتتاح شده است.

وی افزود: 180 میلیارد تومان هزینه این طرح بوده که برای تکمیل آن 40 میلیارد تومان دیگر نیاز است که در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان فارس 30 میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافت.

کیومرث هاشمی در خصوص پروژه های نیمه تمام استان فارس نیز گفت:دولت برای تکمیل پروژه های ملی کمک خواهد کرد تا هر چه زودتر این پروژه ها به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص سفر دو روزه خود به استان فارس نیز گفت:در این 2 روز طرح های خوب خیرسازی در لارستان و اوز  به بهره داری رسید و بازدیدهایی نیز انجام شد.

کیومرث هاشمی ادامه داد:در بازدید از ورزشگاه پارس شیراز مشکلات این ورزشگاه  بررسی و قرار شد که مشکلات پیست دو و میدانی برطرف شود و  چمن  این ورزشگاه نیز با  اعتبار 15 میلیارد تومانی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری ترمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن 6 هزار نفره شهید قاسم سلیمانی شیراز قبل از اتمام افتتاح شده است

سالن 6 هزار نفره شهید قاسم سلیمانی شیراز قبل از اتمام افتتاح شده است