مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-21ورزشي

خانواده های اردبیلی هنوز اسکواش را جدی نگرفته اند


خانواده های اردبیلی هنوز اسکواش را جدی نگرفته اند و باید برای رفع این نوع نگاه برنامه ریزی و تلاش شود.

- ایسنا/اردبیل مربی اسکواش در اردبیل گفت: خانواده های اردبیلی هنوز اسکواش را جدی نگرفته اند و باید برای رفع این نوع نگاه برنامه ریزی و تلاش شود.

مسعود مردوار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی خانواده ها نگاه جدی به این رشته نداشته باشند، بدیهی است که از ورود فرزندانشان به این رشته ممانعت می کنند و این معضلی است که گریبان رشته اسکواش در اردبیل را گرفته است.

وی نیروی انسانی اعم از مربی و بازیکن را نیاز مبرم هر رشته ورزشی برای توسعه برشمرد و ادامه داد: بازیکنان اردبیلی به خصوص نوجوانان و جوانان پتانسیل بالقوه ای در این رشته ورزشی دارند که باید برای تبدیل آن به بالفعل همت و تلاش مضاعفی به کار بست.

مردوار بازیکن، مربی و هیئت را سه ضلع توسعه رشته اسکواش دانست و ادامه داد: هیئت اسکواش استان فعالیت خوبی دارد و مربیان هم با دلسوزی کامل فعالیت دارند؛ بنابراین برای گسترش و توسعه رشته اسکواش باید برای جذب و استعدادیابی بازیکنان زیاد برنامه ریزی کرد.

این مربی اسکواش اضافه کرد: اسکواش رشته ای جذاب، مفرح و پرتحرک است که در صورت معرفی درست آن به جامعه و تأمین زیرساخت های سخت افزاری قطعاً تعداد زیادی از این رشته استقبال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های اردبیلی هنوز اسکواش را جدی نگرفته اند

خانواده های اردبیلی هنوز اسکواش را جدی نگرفته اند