مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-25ورزشي

نازنین ملایی: با مدال نقره یک ثانیه فاصله داشتیم


به گفته عضو تیم ملی بانوان رویینگ قایقرانی ایران هایلات و ریزالت های مسابقه فینال وجود دارد و این گفته که ما برای رقابت با چین، مسابقه از دست ما خارج شد نادرست است زیرا ما با مدال نقره یک ثانیه و با برنز 26 صدم ثانیه فاصله داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نازنین ملایی قایقران گیلانی عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی هانگژو پس از کسب مدال نقره رویینگ چهار نفره اظهار کرد: تیم رویینگ چهار نفره چین که جزو تیم های برتر جهان با مدال های طلا جهان بوده و رقابت با این تیم بسیار سخت است ولی بسیار خوشحالیم که تیم چهار نفره رویینگ بانوان ایران موفق به کسب مدال نقره در بازی های آسیایی هانگژو شد.

وی با غیرقابل قبول دانستن برخی از انتقادات در خصوص عملکرد تیم رویینگ دو نفره سبک وزن ایران در فینال بازی های آسیایی هانگژو چین، گفت: هایلات و ریزالت های مسابقه فینال وجود دارد و این گفته که ما برای رقابت با چین، مسابقه از دست ما خارج شد نادرست است زیرا ما با مدال نقره یک ثانیه و با برنز 26 صدم ثانیه فاصله داشتیم.

عضو تیم ملی بانوان رویینگ قایقرانی ایران با اشاره به سنگین بودن مسابقات دو نفره بانوان در بخش سبک وزن قایقرانی رویینگ مسابقات آسیایی هانگژو چین، بیان کرد: کسب مدال در بخش سبک وزن قایقرانی رویینگ دو نفره بانوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازنین ملایی: با مدال نقره یک ثانیه فاصله داشتیم

نازنین ملایی: با مدال نقره یک ثانیه فاصله داشتیم