مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-01اجتماعي

نحوه تعیین «شهریه» کودکستان ها اعلام شد/ صدور مجوز تاسیس کودکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست کشوری ساماندهی و مدیریت کودکستان ها با حضور رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، معاونان ابتدایی استان ها، - نحوه تعیین شهریه کودکستان ها اعلام شد/ صدور مجوز تاسیس کودکستان رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: با اجرای فرایند تطبیق و صدور مجوز فعالیت هر کودکستان، به صورت سامانه ای و طبق فرمولی که براساس فضای ملک، تجهیزات، مکان، خدمات مرکز و موارد دیگر ارائه شده، شهریه کودکستان ها مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست کشوری ساماندهی و مدیریت کودکستان ها با حضور رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، معاونان ابتدایی استان ها، رؤسای ادارات آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

مجتبی همتی فر در این نشست افزود: موضوع تربیت و توانمندسازی مسئولان کودکستان و کسانی که در سایر مراکز تربیتی کودک کنشگری می کنند، محور اول کار ما قرار گرفته است.

در این مسیر، نخستین گام، تشخیص صلاحیت های حرفه ای و عمومی مؤسس و مدیر به عنوان هسته اولیه کودکستان بود که با همکاری و همیاری متولّیان استان ها، مجوز های تأسیس کودکستان ها صادر شده و صدور مجوز برای فعالیت آن ها هم تا پایان آبان ماه، ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تعیین «شهریه» کودکستان ها اعلام شد/ صدور مجوز تاسیس کودکستان

نحوه تعیین «شهریه» کودکستان ها اعلام شد/ صدور مجوز تاسیس کودکستان