مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:252023-09-28سياسي

پوستر بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان رونمایی شد


پوستر بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تحت عنوان «گیلانِ حسین بن علی» در استان گیلان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در آیین رونمایی از پوستر بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تحت عنوان گیلانِ حسین بن علی در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در استان، با دعوت از 700 مداح و ذاکر پیشکسوت اهل بیت از استان های مختلف و برخی کشورهای اسلامی منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این اجلاس که از روز سه شنبه 11 مهرماه همزمان با ولادت باسعادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) بطور رسمی آغاز می شود، گفت: این اجلاس تا روز پنج شنبه 13 مهرماه تداوم می یابد و برنامه های فرهنگی و مذهبی متعددی پیش بینی شده تا اثری ماندگار در بستر همت مردم ولایتمدار گیلان برجای بماند.

  استاندار گیلان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این اجلاس بین المللی روز سه شنبه 11 مهر ماه در محل مجتمع فرهنگی - رفاهی زیباکنار رشت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با مشارکت برخی از پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت در مرکز استان و برخی از شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان رونمایی شد

پوستر بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان رونمایی شد