مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-09سياسي

لزوم بازشناساندن الگوهای درست به نسل جدید


عضو هیات علمی دانشگاه تبریز با تاکید بر این که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: وظیفه داریم پیام شهدا را به نسل جدید رسانده و الگوهای درست خود را بازشناسانیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز با تاکید بر این که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: وظیفه داریم پیام شهدا را به نسل جدید رسانده و الگوهای درست خود را بازشناسانیم.

دکتر محمدتقی شیروانی تبار در نشست تخصصی نقش دانشگاهیان آذربایجان شرقی در دفاع مقدس که توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان برگزار شد، با بیان این که وظیفه داریم پیام شهدا را رسانده و الگوهای درست خود را بازشناسانیم، اظهار کرد: نقش دانشگاهیان در دوران دفاع مقدس از همان ابتدای جنگ تحمیلی شروع شد و دانشگاهیان توانستند نقش موثری در این رابطه ایفا کنند.

وی با اشاره به مجاهدت های شهید چمران به عنوان یک دانشگاهی و دانشمند متعهد در خوزستان، یادآور شد: این شهید والا مقام با تفکر مهندسی، علمی و دانشگاهی و با کارهای مهندسی و دلاورانه توانست دشمن را در آن جبهه زمین گیر کند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های شهدای دانشگاه، به مجاهدت های شهید حسین علم الهدی و دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و گفت: فرمانده مهندسی جنگ، بهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازشناساندن الگوهای درست به نسل جدید

لزوم بازشناساندن الگوهای درست به نسل جدید