مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-23ورزشي

درخشش ورزشکاران فارس در مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین


رییس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته از درخشش ورزشکاران فارس در دومین دوره مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته از درخشش ورزشکاران فارس در دومین دوره مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، کانچو احمد مبارکی امروز، اول مهرماه گفت: دومین دوره از مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته به میزبانی شیراز در اوزان مختلف و 2 بخش مبارزه (کومیته) و کاتا (حرکات نمایشی) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رییس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته افزود: این رقابت ها در تاریخ 30 و 31 شهریور ماه 1402 در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر شیراز با حضور 1500 کاراته کا از 15 استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد که در بخش کاتا بانوان استان فارس موفق به کسب مقام نخست شدند و استان های سمنان و تهران در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

کانچو مبارکی با بیان اینکه در بخش کومیته بانوان نیز استان های فارس، تهران و سمنان رده های اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: افتخار داریم ورزشی را بی پی ریزی و دنبال می کنیم که روح آن با احترام و اخلاق عجین شده است همچنین در قسمت آقایان این مسابقات نیز در هر دو بخش کومیته و کاتا استانهای فارس، سمنان و بوشهر حائز مقام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران فارس در مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین

درخشش ورزشکاران فارس در مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین