مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-15فرهنگي

حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به امضای تفاهمنامه با انجمن سینمای جوانان گفت: این بنیاد از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده حمایت می کند.

- مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به امضای تفاهمنامه با انجمن سینمای جوانان گفت: این بنیاد از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طی مراسمی در پردیس سینمایی چارسو با حضور حمیدرضا علیان زادگان - مدیرعامل بنیاد 15 خرداد - و مهدی آذرپندار - رییس انجمن سینمای جوانان ایران - از جایزه ملی ایران جوان جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی شد همچنین تفاهمنامه ای میان بنیاد 15 خرداد و انجمن سینمای جوانان ایران با موضوع حمایت این بنیاد از فیلم های برتر در حوزه جمعیت و خانواده به امضای طرفین رسید.

علیان زادگان درباره اهداف امضای تفاهمنامه با انجمن سینمای جوانان ایران گفت: ارتقای کمی و کیفی تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و فرزندآوری، بسط و گسترش فرهنگ و هنر و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده شهروندان در حوزه فیلم، ایجاد عدالت فرهنگی در مناطق کم برخوردار و توجه بیشتر به جهاد فرزندآوری در جامعه از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

وی با تاکید بر پشتیبانی بنیاد 15 خرداد از فیلم های برتر در حوزه جمعیت و خانواده خاطرنشان کرد: حمایت از جشنواره فیلم کوتاه تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده

حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده