مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:452023-09-28اقتصادي

کلنگ زنی اجرای چندین پروژه در شهرستان دهگلان با حضور استاندار کردستان


در جریان سفر یک روزە استاندار کردستان بە شهرستان دهگلان کلنگ چندین طرح صنعتی و عمرانی این شهرستان بر زمین زدە شد.

- ایسنا/کردستان در جریان سفر یک روزە استاندار کردستان بە شهرستان دهگلان کلنگ چندین طرح صنعتی و عمرانی این شهرستان بر زمین زدە شد.

استاندار کردستان روز پنجشنبە (6مهر) در شهرستان دهگلان حضور یافت و با همراهی دیگر مسئولان از چندین طرح و پروژە عمرانی و صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

احداث درمانگاه عمومی تامین اجتماعی دهگلان کلنگ زنی شد اولین پروژه کلنگ زنی احداث درمانگاە عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان بود.

استاندار کردستان ساخت درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان را در زمینی به مساحت 2 هزار و 242 متر مربع کلنگ زنی کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم کلنگ زنی این پروژه به مقوله مهم سلامت و ارتقای سرانه درمانی در استان اشاره کرد و گفت: همگرایی مسئولان در روند اجرای پروژه های عمرانی، آموزشی و درمانی به عینه در شهرستان دهگلان نتیجه بخش بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ساخت این درمانگاه، خدمات دهی به جامعه هدف بیمه شدگان تامین اجتماعی و عموم مردم به نحو مطلوب انجام شود.

زارعی کوشا با اعلام اینکه خدمات دهی به 23 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در کردستان از برنامه های مهم دولت سیزدهم است، بر اتمام این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی اجرای چندین پروژه در شهرستان دهگلان با حضور استاندار کردستان

کلنگ زنی اجرای چندین پروژه در شهرستان دهگلان با حضور استاندار کردستان