مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-16اقتصادي

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در 1502 شعبه همدان


استاندار همدان از تخصیص کمک هزینه کالابرگی به هفت دهک اول یارانه بگیر خبر داد و گفت: یک هزار و 502 شعبه در فروشگاه های زنجیره ای و صنفی در حال ارائه خدمات در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی که از 20 مهرماه آغاز شده است، یارانه تمام خانوارهای دهک های ششم و هفتم نیز همانند دهک های اول تا پنجم حداقل به میزان 120 هزار تومان افزایش می یابد.

وی گفت: استفاده از این طرح کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، خرید حداقل 200 هزار تومان کالا از محل مبلغ یارانه ماهیانه است.

استاندار همدان با بیان اینکه پس از خرید 200 هزار تومانی، امکان استفاده 120 هزار تومان واریزی جدید برای متقاضیان فراهم می شود افزود: در این طرح یک سبد 11 قلمی از کالاهای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر برای تأمین حداقل کالری، پروتیین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت های مبنا انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در 1502 شعبه همدان

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در 1502 شعبه همدان