مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-01سياسي

گزارشی از روز اول سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی


در سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی پس از سخنرانی رییس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، - در سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی پس از سخنرانی رییس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، تعدادی از میهمانان خارجی به نمایندگی از سایر کشورها سخنرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش سخنرانان خارجی ابتدا مصطفی سانو -دبیرکل مجمع فقه اسلامی جده- با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و تحولات سرنوشت سازی که امروز از جهت اقتصادی و سیاسی در منطقه شاهد هستیم و با توجه به چالش های امروز امت اسلامی، برگزاری این اجلاس بسیار پر اهمیت است.

وی با اشاره به فرموده خداوند متعال ان هذه امتکم امه واحده و أنا ربکم فاعبدون تأکید کرد: امروز وحدت همه جانبه باید در همه وجود ما تجلی پیدا کند و در همه کشورهای جهان تسری یابد زیرا امروز نیازمند چنین وحدتی هستیم.

دبیرکل مجمع فقه اسلامی جده با اشاره به اینکه یکی از تأکیدات پیامبر اسلام(ص) این بوده که بتوانیم وحدت را در سراسر جامعه اسلامی تحقق بخشیم، خاطرنشان کرد: ما باید در خوشی ها و شادی ها نیز در کنار هم باشیم و مانند اعضای یک پیکر با یکدیگر همدلی کنیم و بنا به فرموده پیامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از روز اول سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

گزارشی از روز اول سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی