مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:012023-10-17اقتصادي

تامین مالی پروژه مصلی تهران از مسیر گردش صندوق ملی مسکن


رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: در پروژه تامین مالی مصلی تهران، صندوق مطابق قانون، عامل پرداخت است و تامین مالی از بخشی دیگر به صندوق واریز و از مسیر صندوق به پروژه تخصیص پیدا می کند.

- محمدرضا مهدیار اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به شیوه تامین مالی توسط صندوق ملی مسکن اظهار داشت: تعدادی از پرداختی های صندوق ملی مسکن نظیر پرداخت یارانه سود، مشارکت در ساخت و پوشش مابه التفاوت نرخ سود تسهیلات مسکن قابل بازپرداخت به صندوق ملی مسکن نیست.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اشاره به تامین مالی قابل بازگشت به صندوق گفت: برخی از پرداختی های صندوق ملی مسکن نظیر ارائه تضامین و تسهیلات قرض الحسنه قابلیت بازگشت به صندوق ملی مسکن را دارد.

وی افزود: البته در مواردی صندوق ملی مسکن عامل پرداخت است و وجهی از صندوق کم نمی شود، برای مثال در پروژه تامین مالی مصلی تهران، صندوق مطابق قانون عامل پرداخت است و تامین مالی از بخشی دیگر به صندوق واریز و از مسیر صندوق به پروژه تخصیص پیدا می کند و در حقیقت پرداخت از مسیر گردش صندوق انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: نظام بانکی مطابق قانون جهش تولید مسکن برای پرداخت نکردن تسهیلات ساخت مسکن در 2 سال گذشته باید 140 هزار میلیارد تومان جریمه مالیاتی پرداخت کند و این مبلغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پروژه مصلی تهران از مسیر گردش صندوق ملی مسکن

تامین مالی پروژه مصلی تهران از مسیر گردش صندوق ملی مسکن