مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-17ورزشي

بانوان مازندرانی همچنان در حسرت ورود به ورزشگاه وطنی


با وجود اعلام های قبلی باشگاه نساجی مازندران مبنی بر حضور بانوان علاقمند و هوادار تیم نساجی برای تماشای بازی این تیم با آلومینیوم اراک، این شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه وطنی فراهم نشد! - ایسنا/مازندران با وجود اعلام های قبلی باشگاه نساجی مازندران مبنی بر حضور بانوان علاقمند و هوادار تیم نساجی برای تماشای بازی این تیم با آلومینیوم اراک، این شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه وطنی فراهم نشد! کمتر از نیم ساعت تا شروع بازی تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در هفته ششم مسابقات لیگ برتر باقی مانده و در حالی که ضلع غربی و پشت دروازه برای بانوان در ورزشگاه شهیدوطنی تعیین شده بود، اما این شرایط برای حضور بانوان در این بازی نیز فراهم نشد.

این در حالی است که مدیرعامل باشگاه نساجی از تلاش های این باشگاه برای حضور بانوان در ورزشگاه وطنی قائم شهر برای بازی با آلومینیوم اراک خبر داده بود.

صادق درودگر افزود: البته تلاش هایی برای حضور بانوان در بازی های خانگی با فدراسیون و سازمان لیگ انجام شده و منتظر هستیم تا این شرایط هرچه زودتر فراهم شود.

بازی تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در نخستین بازی هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18 در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مازندرانی همچنان در حسرت ورود به ورزشگاه وطنی

بانوان مازندرانی همچنان در حسرت ورود به ورزشگاه وطنی