مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-20اجتماعي

بارش باران و آبگرفتگی معابر در مازندران


بارندگی های پاییزی طبق پیش بینی هواشناسی در برخی شهرهای استان منجر به آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد خودروها و بالاآمدن آب رودخانه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بارش های پیش بینی شده از بامداد امروز جمعه 28 مهرماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه داد و در برخی مناطق استان با توجه به حجم بالای بارندگی سبب جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر شد.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ایرنا، در شهرهایی مانند نوشهر، بابل، آمل، بهشهر، ساری، قائمشهر و بعضی مناطق دیگر استان، بارندگی ها منجر به بالا آمدن سطح روان آب در معابر و حتی ورود به بعضی واحدهای تجاری شده است.

این بارش ها در برخی از خیابان های قائمشهر از جمله کارگر، قائم محله، امام خمینی و آیت الله صالحی مازندرانی موجب آبگرفتگی معابر شده است.

در جویبار نیز بارندگی ها سبب جاری شدن و بالا آمدن سطح روان آب ها در نقاط مختلفی از این شهر مانند بلوار ورداسبی و میدان امام خمینی(ره) شد.

در ساری، مرکز استان مازندران خیابان ها و مسیرهای منتهی به میادین اصلی شهر از جمله میدان ساعت بدلیل بارندگی و لغزندگی خیابان ترافیک خودروها بوجود آمده است.

هواشناسی مازندران روز گذشته با صدور اطلاعیه هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: باتوجه به شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو، که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و آبگرفتگی معابر در مازندران

بارش باران و آبگرفتگی معابر در مازندران