مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-11فرهنگي

علیرام نورایی حسرت ایفای چه نقشی را دارد؟


علیرام نورایی، بازیگر سریال در حال پخش «محرمانه» از علاقه اش به آثار اکشن و پلیسی گفت.

این بازیگر که اغلب در مجموعه های پلیسی تلویزیون حضور داشته است، - علیرام نورایی، بازیگر سریال در حال پخش محرمانه از علاقه اش به آثار اکشن و پلیسی گفت.

این بازیگر که اغلب در مجموعه های پلیسی تلویزیون حضور داشته است، می گوید: ایفای نقش یک شخصیت تاریخیِ ایرانی یکی از حسرت های بازیگری اش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، علیرام نورایی، بازیگر سریال محرمانه که امروز چهارشنبه، 19 مهر در برنامه سلام تهران حاضر شد ابتدا درگذشت سه هنرمند کشورمان زنده یادان: آتیلا پسیانی، فردوس کاویانی و آرش میراحمدی را به جامعه هنری تسلیت گفت و درباره سریال محرمانه که این روزها با محوریت امنیت ملی، مافیای دارو، ترور دانشمندان عرصه پزشکی کشور، شهدای مدافع سلامت، ساخت واکسن کرونا و .

روی آنتن شبکه سه سیماست صحبت کرد.

وطن دوستی جزو اولویت های من است این بازیگر سپس خاطرنشان کرد: من فکر می کنم کسانی که مرا می شناسند می دانند که جانم برای ایران می رود و وطن دوستی جزو اولویت های من است.

به طور ویژه اتفاقات تلخی که در گذشته برای مردم کشورم افتاده دلم را آرزده می کند و عجیب ترین و تلخ ترین آن اتفاقاتی بود که در فیلم یتیم خانه ایران تصویر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرام نورایی حسرت ایفای چه نقشی را دارد؟

علیرام نورایی حسرت ایفای چه نقشی را دارد؟