مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-29سياسي

امام جمعه تهران : بعضی ها به دنبال ناامنی روانی و سلب اعتماد از مسئولان هستند


امام جمعه این هفته تهران با اشاره به تاثیرات منفی ایجاد شایعات و بدبینی ها علیه یکدیگر در کشور گفت: بعضی ها می خواهند مردم را به هم بریزند و ناامنی روانی برای جامعه اسلامی به وجود آورند و موجب سلب اعتماد از مسئولین شوند و این اقدامات محبتی را که باعث انسجام .

- امام جمعه این هفته تهران با اشاره به تاثیرات منفی ایجاد شایعات و بدبینی ها علیه یکدیگر در کشور گفت: بعضی ها می خواهند مردم را به هم بریزند و ناامنی روانی برای جامعه اسلامی به وجود آورند و موجب سلب اعتماد از مسئولین شوند و این اقدامات محبتی را که باعث انسجام در جامعه می شود را از بین می برد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به هفته وحدت گفت: بدون وحدت نمی شود زنده بود، وحدت همان ولایت و امامت است و رمز وحدت این است که زیر یک پرچم باشیم و پرچمدار را قبول داشته باشیم؛ پس پرچم وحدت امت اسلامی امام لازم دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه آنچه در درجه اول وحدت را به هم می زند شیطان است، خاطرنشان کرد: قرآن شیطان را مبدا اختلافات و تفرقه معرفی می کند.

  خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه دنیای استکبار یعنی آمریکا، شیطان بزرگ است و منشا تفرقه انگلیس خبیث است، تصریح کرد: آمریکا و انگلیس ایجاد جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تهران : بعضی ها به دنبال ناامنی روانی و سلب اعتماد از مسئولان هستند

امام جمعه تهران : بعضی ها به دنبال ناامنی روانی و سلب اعتماد از مسئولان هستند