مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-16سياسي

احیای 2 شرکت ورشکسته تولیدی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران، از اقدام در جهت احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر و نیز واگذاری 5 شرکت ورشکسته تولیدی در استان به اشخاص دیگر با پرداخت بدهی این شرکت ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران،از اقدام در جهت احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر و نیز واگذاری پنج شرکت ورشکسته تولیدی در استان به اشخاص ذیصلاح با پرداخت بدهی این شرکت ها خبر داد.

 وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی استان، حمایت از رشد تولید و جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی است، گفت: در این راستا، اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان، علاوه بر انجام وظایف خود،با تلاش مضاعف و با رویکرد حمایت از رشد تولید، ازتعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند؛ به گونه ای که هم اکنون،مجموع 30 واحد تولیدی با بیش از یک هزار نیروی کار ثابت در استان در حال فعالیت هستند.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: امیدواریم با پیگیری های انجام گرفته  و احیا و ادامه فعالیت شرکت های ورشکسته تولیدی دیگر و  تسریع در تعیین تکلیف دیگر واحدهای تولیدی دارای حکم ورشکستگی در استان، علاوه بر پرداخت بدهی این شرکت ها و واگذاری آن به اشخاص واجد صلاحیت، گام های موثر ومفیدی در جهت حمایت  از تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 2 شرکت ورشکسته تولیدی در مازندران

احیای 2 شرکت ورشکسته تولیدی در مازندران