مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-26سياسي

برخورد جدی دادگستری اردبیل با سهل انگاری در صیانت از اراضی ملی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد جدی و قاطعانه دستگاه قضایی با هر گونه سهل انگاری در صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت المال انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو ظهر امروز در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل در سال 1402 که در سالن جلسات دادگستری کل اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید در انجام وظایف ذاتی خود مصمم و قاطعانه عمل کنند و در بحث ساخت و سازها و مستحدثات غیرقانونی هیچ گونه مسامحه و چشم پوشی متصور نیست و هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز در بدو اقدام و تاسیس باید سریعاً قلع و قمع شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت های خوبی از طریق مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در صدور اسناد تک برگی ایجاد شده است، از عموم زارعین و کشاورزان خواست تا از این فرصت ایجاد شده در اخذ سند تک برگی برای زمین های کشاورزی نهایت استفاده را ببرند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب و مطلوب مابین مجموعه های قضایی، اجرایی و انتظامی استان بیان کرد: مسلماً از طریق ایجاد تعاملات خوب و بیش از پیش بسیاری از مشکلات از طریق استفاده از ظرفیت های قانونی دستگاه ها قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی دادگستری اردبیل با سهل انگاری در صیانت از اراضی ملی

برخورد جدی دادگستری اردبیل با سهل انگاری در صیانت از اراضی ملی