مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-12اجتماعي

برگزاری اولین سه شنبه مهدوی در دبستان دخترانه شهید نامجو زاهدان


اولین سه شنبه مهدوی در سال جاری تحصیلی بصورت محوری با حضور جمعی از مسئولین آموزشی و اجرایی، دانش آموزان و والدین در دبستان دخترانه شهید نامجو یک زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، اولین سه شنبه مهدوی در سال جاری تحصیلی بصورت محوری با حضور جمعی از مسئولین آموزشی و اجرایی، دانش آموزان و والدین در دبستان دخترانه شهید نامجو یک زاهدان برگزار شد.

مدیر دبستان دخترانه شهید نامجو یک زاهدان در حاشیه این مراسم گفت: با هدف ترویج و آشنایی با معارف مهدوی و تلفیق آموزش با پرورش آیین نواخته شدن زنگ سه شنبه های مهدوی با اجرای گروه سرود ” آقا اجازه ” توسط 313 نفر از دانش آموزان دبستان شروع خواهد شد و دانش آموزان متناسب با گروه سنی از طریق شعر خوانی، دکلمه خوانی، دست سازه، دعوت از مربی مهدویت، سفره صلوات، بازی و برنامه های متنوع دیگر با امام زمان(عج) خویش آشنا می شوند.

سمیه حیدری افزود: میزان علاقه مندی دانش آموزان و مشارکت اولیاء بویژه استقبال مادران در همراهی برنامه فراتر از انتظار است، به گونه ای که در روز سه شنبه از قریب به 900 دانش آموز دبستان، کمترین عدم حضور دانش آموز را در مدرسه شاهد هستیم و خانواده ها اذعان دارند که بچه ها در این روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین سه شنبه مهدوی در دبستان دخترانه شهید نامجو زاهدان

برگزاری اولین سه شنبه مهدوی در دبستان دخترانه شهید نامجو زاهدان