مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-04حوادث

تصادف مرگبار در بزرگراه امام علی(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به شمال، - رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پژو 405 با عابر پیاده در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به شمال، زیر پل زین الدین، طی بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو 405 با عابر پیاده برخورد می کند که بر اثر شدت حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست می دهد.

وی افزود: پس از دریافت این خبر عوامل کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و با بررسی علل و عوامل حادثه مشخص شد عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو و حضور ناگهانی عابر در وسط بزرگراه سبب این حادثه شده است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از عابرین پیاده خواست هیچگاه از عرض معابر بزرگراهی برای تردد و رفتن به آن سوی بزرگراه استفاده نکنند و حتماً از پل عابر عبور کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف مرگبار در بزرگراه امام علی(ع)

تصادف مرگبار در بزرگراه امام علی(ع)