مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-18اقتصادي

به دنبال ارتقای ارزش افزوده زنجیره محصولات مسی هستیم


معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به دنبال این هستیم که با توسعه محصولات سبد مس، زنجیره ارزش افزوده مس را ارتقا دهیم که این مسیر از مرکز نوآوری و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (‏CVC‏) می گذرد.

- ایسنا/کرمان معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به دنبال این هستیم که با توسعه محصولات سبد مس، زنجیره ارزش افزوده مس را ارتقا دهیم که این مسیر از مرکز نوآوری و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (‏CVC‏) می گذرد.

غلامرضا ملاطاهری عصر 26 مهرماه در حاشیه بازدید از دبیرخانه رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان اظهار کرد: صنعت مس در زمینه نوآوری و فناوری ابتدای راه است و شرکت ملی صنایع مس ایران با ابتکار راه اندازی مرکز نوآوری شهید ستاری و تأسیس صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (‏CVC‏) به عنوان سومین صندوق سرمایه گذاری کشور می تواند به توسعه فناوری در حوزه صنعت مس کمک کند.

وی افزود: با تمام قدرت از توسعه مرکز نوآوری حمایت می کنیم و امیدواریم با برگزاری رویدادهای ملی در این مرکز بتوانیم ایده ها و شرکت های دانش بنیان را تا رسیدن به محصول دانش بنیان و مرحله تجاری سازی مورد حمایت قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال ارتقای ارزش افزوده زنجیره محصولات مسی هستیم

به دنبال ارتقای ارزش افزوده زنجیره محصولات مسی هستیم