مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-09سياسي

آغاز سال تربیتی کودکستان ها


معاون تربیت کودک و توانمند سازی خانواده آموزش و پرورش گفت: هر چند ستاد عملیات در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک زیر مجموعه آموزش و پرورش تعریف می شود اما کاری ملی است که همه نهاد ها به ما کمک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورشش خبرگزاری فارس، مجید خدام معاون تربیت کودک و توانمند سازی خانواده آموزش و پرورش در مصاحبه تلفنی با برنامه روزنه رادیو گفت و گو پیرامون موضوع روز جهانی کودک و آغاز سال تربیتی کودکستان ها گفت: از سال 1400 به تدبیر مقام معظم رهبری ما برای اولین بار سازمان تخصصی برای خدمت رسانی به کودکان زیر هفت سال از بدو تولد و خانواده های آنها تاسیس کردیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از این دستگاه های مختلفی تلاش می کردند اما هماهنگی مطلوبی اتفاق نمی افتاد افزود: از سال گذشته با تصویب آیین نامه ها و در حال حاضر با وجود بیش از سی و دو هزار کودکستانی که سابقه فعالیت های درخشانی داشتند و بر اساس نیاز های کودک امروز استاندارد سازی شدند در خدمت مردم هستیم.

خدام اظهار کرد: هر چند ستاد عملیات در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک زیر مجموعه آموزش و پرورش تعریف می شود اما کاری ملی است که همه نهاد ها به ما کمک می کنند.

وی ادامه داد: هدف ما تربیت همه جانبه است که در لایه های مختلف دچار ضعف می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تربیتی کودکستان ها

آغاز سال تربیتی کودکستان ها