مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-26ورزشي

والیبال ساحلی ایران به فینال هانگژو نرسید


تیم ملی والیبال ساحلی با پذیرش شکست برابر چین در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی از صعود به فینال بازماند تا در آخرین دیدار خود برای نخستین مدال برنز ساحلی ایران در این بازی ها به میدان برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی که با شرکت 27 تیم از روز دوشنبه 28 شهریور آغاز شده بود، امروز (سه شنبه چهارم مهرماه) با دو دیدار مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این مرحله تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به مصاف چین یک (لیکجیانگ – وو) رفت و دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

ملی پوشان ساحلی ایران با امتیازهای 26 بر 24 و 21 بر 16 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از صعود به دیدار نهایی بازبمانند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران که امسال برای نخستین بار در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها حضور یافته است، ساعت 9:30 دقیقه روز پنج شنبه ششم شهریور در آخرین دیدار خود برای نخستین مدال برنز ایران در این بازی ها به میدان می رود.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی بازی های آسیایی 2022 و از دقایقی دیگر دو تیم قزاقستان یک و قطر یک به مصاف یکدیگر می روند که برنده این مسابقه حریف چین یک در فینال خواهد بود و تیم بازنده در جدال با ایران ب برای مدال برنز و مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی ایران به فینال هانگژو نرسید

والیبال ساحلی ایران به فینال هانگژو نرسید