مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-05سياسي

علمدار شعور عاشورایی باشیم


استاد حوزه و دانشگاه، پیرغلامان و مداحان را علمدار شور عاشورایی دانست و تصریح کرد: عاشورا فقط شور ندارد؛ هم شور دارد و هم شعور و ما ماموریت داریم که علمدار شعور عاشورایی هم باشیم.

- ایسنا/گیلان استاد حوزه و دانشگاه، پیرغلامان و مداحان را علمدار شور عاشورایی دانست و تصریح کرد: عاشورا فقط شور ندارد؛ هم شور دارد و هم شعور و ما ماموریت داریم که علمدار شعور عاشورایی هم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امروز در یادواره 79 شهید مداح استان گیلان که در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان و بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان، به حضور پیرغلامان حسینی در این مجلس اشاره و اظهار کرد: پیرغلامان و خادمان حسینی خیلی قیمت و ارزش دارند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) اسلام را زنده کرد و هرچه داشت در راه خدا داد، گفت: امام حسین(ع) و حماسه عاشورا ابعاد مختلفی دارد و باید در همه ابعاد علمداری کنیم تا مشمول آیه یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه، پیرغلامان و مداحان را علمدار شور عاشورایی دانست و تصریح کرد: عاشورا فقط شور ندارد؛ هم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمدار شعور عاشورایی باشیم

علمدار شعور عاشورایی باشیم