مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-07بين الملل

گنبدهای پوشالی بر فراز قلعه شنی!


عملیات بی سابقه و غافلگیرانه اخیر در سرزمین های اشغالی نشان داد که رژیم جعلی صهیونیستی برخلاف ادعاهای مکرر در خصوص تسلط اطلاعاتی و امنیتی بر جریان مقاومت، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: از بامداد امروز با اعلام فرمان آغاز عملیات همه جانبه و پیچیده طوفان الاقصی توسط محمد الضیف فرمانده کل گردان های نظامی شهید عزالدین قسام، عمق سرزمین های اشغالی مورد حمله نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفت.

ابعاد این عملیات غافل گیرکننده و گسترده آن چنان بود که تقریبا تمام رسانه های صهیونیستی ضمن اذعان به آن، بر ناکارآمدی ارتش رژیم صهیونیستی و ادوات آفندی و پدافندی آن تاکید کرده و هر یک به نوعی این گزاره را تصدیق کرده اند که قلعه ادعایی صهیونیست ها با گنبد آهنین ، چیزی جز قلعه ای شنی با گنبدی پوشالی نیست.

این در حالی است که؛ رژیم صهیونیستی با داعیه گسترش از نیل تا فرات، طی سال های پس از شکل گیری با کمک مستقیم آمریکا، انگلیس و لابی صهیونیسم بین الملل هزاران میلیارد دلار برای ایجاد امنیت خود هزینه کرده و طرح های بزرگ و پرهزینه ای را در این حوزه اجرا کرده است.

این رژیم جعلی با وعده زندگی امن و مرفه برای صهیونیست ها همواره تلاش داشته که اسراییل را قلعه ای غیر قابل نفوذ که بر فراز آن گنبدی آهنین قرار دارد، جلوه دهد تا به زعم خود از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدهای پوشالی بر فراز قلعه شنی!

گنبدهای پوشالی بر فراز قلعه شنی!