مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-09اقتصادي

عشایر کرمانشاه برای کوچ پاییزه عجله نکنند


مدیر امور عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه ورود زودهنگام دام عشایر به مراتع مناطق قشلاقی جریمه های سنگینی را متوجه خانوارهای عشایری خواهد کرد، - ایسنا/کرمانشاه مدیر امور عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه ورود زودهنگام دام عشایر به مراتع مناطق قشلاقی جریمه های سنگینی را متوجه خانوارهای عشایری خواهد کرد، از عشایر استان خواست برای کوچ عجله نکنند.

علی جعفر رضایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه عشایر بر اساس تقویم کوچ از 15 آذر اجازه ورود به مراتع مناطق قشلاقی را دارند، گفت: در تلاشیم با هماهنگی منابع طبیعی به دلیل شروع زودهنگام بارندگی ها و نیز کاهش دمای هوا، امسال تقویم کوچ را تغییر داده تا عشایر بتوانند از اول آبان اجازه ورود به مراتع مناطق قشلاقی را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ورود زودهنگام عشایر به مراتع مناطق قشلاقی به هیچ عنوان توصیه نمی شود، تاکید کرد: اگر عشایر ورود زودهنگام به مراتع مناطق قشلاقی داشته باشند، پوشش گیاهی مراتع آسیب خواهد دید و این موضوع وضعیت مراتع را در سنوات آتی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیر امور عشایر استان کرمانشاه تاکید کرد: ورود زودهنگام دام عشایر به مراتع مناطق قشلاقی برخورد جدی منابع طبیعی را در پی خواهد شد و جریمه های سنگینی را هم متوجه عشایر خواهد کرد که توصیه می شود عشایر هشدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر کرمانشاه برای کوچ پاییزه عجله نکنند

عشایر کرمانشاه برای کوچ پاییزه عجله نکنند