مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:502023-09-30سياسي

فعالیت 85 مرکز نیکوکاری در ایلام


در حال حاضر تعداد 85 مرکز نیکوکاری در سطح استان ایلام فعالیت می کنند.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 85 مرکز نیکوکاری در سطح استان ایلام در حال فعالیت هستند.

وی افزود: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن ملی عاطفه ها از نیمه شهریور ماه به مدت یک ماه تا 15 مهرماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و همچنین فراهم نمودن زمینه تعیین ملزومات دانش آموزان نیازمند دانست و ادامه داد: 100 درصد وجوه لوازم التحریری که در مدارس جمع آوری شده در اختیار مجموعه آموزش و پرورش و مدارس خواهد گرفت.

طاهری خاطر نشان کرد: این ملزومات با حفظ کرامت و محرمانه و حسب تشخیص کادر آموزشی در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین مراکز نیکوکاری و همچنین دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارند تا  اقلام و وجوهات جامعه خیرین و نیکوکاران استان ایلام را جهت رساندن به دست نیازمندان واقعی جمع آوری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چهارشنبه هفته گذشته مراسم توزیع 8 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و کیف برای دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 85 مرکز نیکوکاری در ایلام

فعالیت 85 مرکز نیکوکاری در ایلام