مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-03سياسي

انهدام اهداف مورد نظر و نقاط حساس و حیاتی ترسیم شده در رزمایش پهپادی ارتش


سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، گفت: اهداف مورد نظر و نقاط حساس و حیاتی ترسیم شده در رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از تسلیحات مدرن و نقطه زن منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیرسرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، گفت: در ادامه مرحله عملیاتی رزمایش مشترک پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران انواع پهپادهای رزمی از نیروهای چهارگانه ارتش اهداف مورد نظر در منطقه عمومی رزمایش را با استفاده از تسلیحات دقیق و نقطه زن مورد اصابت قرار دادند.

وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش، پهپادهای مهاجر 6، کرار، کمان 12، باور 5 ، ابابیل 4 و ابابیل 5 با استفاده از تسلیحات دقیق و نقطه زن بومی از جمله بمب های قائم، موشک های الماس 1 و بمب های MK-82 اهداف در نظر گرفته شده در منطقه عمومی رزمایش که شامل اهدافی شبیه سازی شده از مراکز فرماندهی و کنترل دشمن، مخازن سوخت، زاغه های مهمات، سامانه های راداری و موشکی، زیرساخت های بندری و اماکن تجمع نفرات بود را با دقت مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش با تأکید بر اینکه انواع مختلف پهپادها با برنامه های عملیاتی از پیش تعیین شده از نقاط مختلف و دوردست کشور به پرواز درآمده و با نظارت و هدایت مرکز راهکنشی رزمایش به اجرای عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام اهداف مورد نظر و نقاط حساس و حیاتی ترسیم شده در رزمایش پهپادی ارتش

انهدام اهداف مورد نظر و نقاط حساس و حیاتی ترسیم شده در رزمایش پهپادی ارتش