مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-24فرهنگي

رونمایی از فیلم های کوتاه در هفته دفاع مقدس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در روز اول ویژه برنامه 3 روزه هفته فیلم دفاع مقدس، - به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح اولین روز ویژه برنامه سه روزه هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس با رونمایی از 2 فیلم و کارگاه انتقال تجربه فیلمسازی همراه خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در روز اول ویژه برنامه 3 روزه هفته فیلم دفاع مقدس، دوشنبه 3 مهر ماه در فرهنگسرای نیاوران فیلم کوتاه آمبولانس به کارگردانی حسین محروقی و فیلم کوتاه بشقاب پرنده به کارگردانی زهرا یزدان پناه رونمایی و اکران خواهد شد.

فیلم کوتاه آمبولانس بر اساس فیلمنامه ای از رشید پژمان و حسین محروقی و طرحی از محسن فینی زاده و به کارگردانی حسین محروقی تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: در امتداد جاده ای به سوی ابدیت… فقط همین! دومین فیلم کوتاهی که روز دوشنبه رونمایی خواهد شد فیلم کوتاه بشقاب پرنده به نویسندگی و کارگردانی زهرا یزدان پناه و تهیه کنندگی سعید نجاتی و سید حمیدرضا منتظری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از فیلم های کوتاه در هفته دفاع مقدس

رونمایی از فیلم های کوتاه در هفته دفاع مقدس