مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-04ورزشي

از چشم هایت می هراسند


دوشنبه شب اصفهان، هر چند با لغو بازی سپاهان و الاتحاد به یک «تراژدی» تبدیل شد اما یک پیام مهم در دل خود داشت؛ نفوذ سایر کشورها در کنفدراسیون فوتبال آسیا و منفعل بودن فدراسیون فوتبال ایران.

- دوشنبه شب اصفهان، هر چند با لغو بازی سپاهان و الاتحاد به یک تراژدی تبدیل شد اما یک پیام مهم در دل خود داشت؛ نفوذ سایر کشورها در کنفدراسیون فوتبال آسیا و منفعل بودن فدراسیون فوتبال ایران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی در صفحه اول این روزنامه درابره حاشیه های پیش آمده در بازی لغو شده دوشنبه شب دو تیم فوتبال سپاهان و الاتحاد با این مقدمه نوشت: درحالی که طرفداران بیشمار اصفهانی به ورزشگاه نقش جهان رفته بودند تا دیدار سپاهان و الاتحاد را تماشا کنند، تیم عربستانی به بهانه استقرار سردیس سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه، به ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار آوردند تا بازی را به ورزشگاهی دیگر منتقل یا مسابقه را لغو کنند.

عجیب اینجاست که تیم الاتحاد روز یکشنبه در همین ورزشگاه و در حضور سردیس این سردار شهید تمرین خود را برگزار کرد اما اعتراضی به این موضوع نداشت.

آنها با علم به این که امکان جابه جایی سردیس وجود ندارد، با فشار سیاسی به ناظر و کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی را لغو کردند تا بدون تلاش در زمین، خواب سه امتیاز شیرین این مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چشم هایت می هراسند

از چشم هایت می هراسند