مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-22حوادث

حمله خرس به 3 نفر از اهالی روستای یالقوز آغاج میانه


رییس اداره محیط زیست شهرستان میانه از حمله خرس به 3 نفر از اهالی روستای یالقوز آغاج میانه و زخمی شدن آنها خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره محیط زیست شهرستان میانه از حمله خرس به 3 نفر از اهالی روستای یالقوز آغاج میانه و زخمی شدن آنها خبر داد.

حیدر علی امیرزاده در این خصوص گفت: بر اساس گزارش واصله از پاسگاه نیروی انتظامی ترکمانچای مبنی بر حمله خرس قهوه ای مهاجم به سه نفر شامل دو زن و یک مرد از اهالی روستای یالقوز آغاج از توابع بخش ترکمانچای این شهرستان در دامنه های بزقوش، ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانه این افراد را به بیمارستان برکت این شهرستان انتقال دادند.

وی ادامه داد: مصدومان از ناحیه سینه و دست و پا زخمی هستند که یک نفر از آن ها پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده ولی دونفر دیگر هنوز تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه منطقه بزقوش زیستگاه خرس قهوه ای بوده و پراکنش خرس در این منطقه زیاد است، افزود: اتفاقات و آسیب دیدن انسان در مواجه با خرس، مواجه ناگهانی است که موجب واکنش خرس خواهد شد، توصیه می کنیم اهالی در زمان های خلوت از حضور در این مناطق پرهیز کنند و در صورت مواجهه با این گونه حیوانات آرامش خود را حفظ کرده و به هیچ وجه حالت تهاجمی نگیرند تا خرس از آن ها احساس ترس نکند چرا که تمام حملات به دلیل احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله خرس به 3 نفر از اهالی روستای یالقوز آغاج میانه

حمله خرس به 3 نفر از اهالی روستای یالقوز آغاج میانه